Zondag hardlopen en lowlands 2011?/ kleine update

Hey! What’s this?
ZONDAG!


Het is vandaag zondag.. dus ja mijn outfit of the day is dan voornamelijk een pyjama!! En in dit geval.. een joggingbroek + vest. Thats Right! Ik ben gaan hardlopen met mijn papa!! Ik had dit zelf voorgesteld, ik wilde iets aan mijn overdreven slechte conditie doen. Ooit, had ik wel conditie, maar 3 jaar terug ben ik gestopt met badminton. Ik heb er 8 a 9 jaar opgezeten met competitie wedstrijden erbij. Ik trainde 2 tot 4 keer in de week + 1 wedstrijd op zondag, tot ik de druk te hoog vond worden en ook te weinig tijd had voor mezelf, werk en school. Toen ben ik ermee gestopt. Het slechte is, dat ik niet heb afgebouwd. Nu wil ik weer een beetje conditie opbouwen. Ik heb het in ieder geval gedaan en probeer dit steeds beter te krijgen.

I sucked. Ik heb dan wel 20 minuten gelopen, maar ik was uitgeput, ik moest delen lopen, door de steken in mijn lichaam en ik had een pijnlijke keel en pijnlijke oren van de kou. Maar ooit kom ik er wel 😛
Dit zijn trouwens mijn sportshoes die ik als laatste had. Donkergrijze adidas met neon kleuren.
Ze lijken zo lelijk maar ze zijn echt tof als je ze aanziet hehe!


Vrijdag lowlandsverkoop
Afgelopen vrijdag heb ik trouwens nog een Lowlandsticket kunnen aanschaffen! en hoe..
Donderdag was ik uitgegaan met mijn vriendinnen (erg gezellig was dat trouwens!!) en we waren pas om iets van… 6 uur thuis? maar om 11 uur moesten we al helemaal ready zijn op de computer!
We hadden wekkers gezet, ik werd al rond 9 uur wakker en kon amper verder slapen dus was overdreven moe. PLUS ik was helemaal draaierig, hoofdpijn, dorst, honger.. ik voelde me een wrak.
Toen heb ik er ook nog eens 1,5 uur over gedaan om dat kaartje te bemachtigen!!
(en ik maar denken dat ik wel even op kon staan, kopen, verder slapen..)
Wachtrijen, errors, irritantheid, terug naar homepage! Het overkwam me allemaal.
De rest trouwens ook, ik zag op twitter en in smsjes mijn vrienden en vriendinnen schelden, stressen en kapot gaan van frustratie!

Ik zag via twitter, dat Larissa ook bezig was en dat haar vriendin het ook niet voor elkaar kreeg om een ticket te bemachtigen. 
Ik zei “Oh ik kijk wel even voor je” ik klikte en kwam DIRECT bij de kaartjes verkoop pagina. BAM, direct aangeschaft voor Larissa en haar vriendin Karin die ook gaan.
10/15 minuten erna kwam het bericht dat het uitverkocht was! Pfieeeeuw! Nippertje!

Overigens hoorde ik van mijn collega dat er nog 700 kaarten in de verkoop gaan op donderdag om half2/2uur? Ik heb het nergens gelezen dus weet het niet zeker!! En anders.. grijp je kans!

XOXO TARA!


Maarre..

Plaats een reactie