OOTD || Vintage oversized vest

Hmm… niets is lekkerder dan een warme wollen oversized vest om in weg te kruipen met deze winterse frisse dagen. Mijn nieuwe aanwinst uit de kringloopwinkel is hier ideaal voor. Daarnaast heb ik ze gecombineerd met een paar nieuwe suède laarsjes ook van de kringloop. Deze outfit of the day is lekker comfortabel en casual. (By the way, deze OOTD is opgenomen voordat ik naar de kapper was geweest 😉 haha!)

Dit vest heeft een aparte print en leuke kleuren. De groene kleur is een soort dennenboom kleur maar dan net iets lichter…? Anyways, I love it. Ik heb feather extensions ingedaan die je niet heel goed ziet op de foto, maar deze veertjes hebben dezelfde kleur groen als het vest. Ik vond het wel grappig om die kleur groen terug te laten komen in mijn haar 🙂

De schoenen vind ik echt cute, maar zijn echt heel anders dan alle andere schoenen die ik draag. Het liefst zou ik dit soort schoenen ook in het zwart willen hebben, maar een bruine bootie is ook weer eens leuk. In deze outfit zijn alleen de schoenen bruin van kleur, ik zou er eigenlijk sneller zwarte schoenen bij gedragen hebben maar toen ik deze schoenen aantrok vond ik het helemaal niet gek staan. 

Vest: tweedehands / Top: H&M / Skinny: Uniqlo / Schoenen: tweedehands / Oorbellen: Forever21 / 
Horloge: Michael Kors / Feather extensions: Stylebytyra.com 
xoxo Tara

Plaats een reactie