MY LIFE || In iPhone Photos

De tijd gaat snel vind ik de laatste tijd. Nee niet snel, de tijd vliegt zelfs naar mijn gevoel! Zo zijn er dus ook weer veel foto’s gemaakt van ditjes en datjes die ik weer graag met jullie deel in deze ‘my life in iPhone Photos’. De laatste tijd draaide voornamelijk om onze blog, stage en een klein beetje uitgaan. Kijk mee! 

Ik vermaak wel eens vaker jeans naar een smaller model (hier ga ik nog een videotje over opnemen!) of werk nog aan redelijk makkelijke DIY projecten, maar toen ik 3 kussenslopen af had gemaakt was m’n familie zo ontzettend trots op het eindresultaat! Ze waren verbaasd dat het zo netjes was afgewerkt en een leuk ‘ontwerp’ had gemaakt! Nog eens terugkijken naar de kussenslopen die ik heb gemaakt? Bekijk dan eens dit artikel! 

Vlakbij m’n stage werd een circus opgezet met veel dieren. Onder andere olifanten, een giraffe, drommedarissen, buffels en heuze tijgers stonden op het veld waar wij redelijk dichtbij konden komen! Tijdens de pauze gingen mijn collega’s en ik elke keer even koekeloeren. 

Snelle outfit foto die ik op m’n Instagram profiel poste. Meestal heb ik alleen in het weekend de mogelijkheid om echt outfit of the day foto’s te maken -wat ik heel erg jammer vind- waardoor ik nog wel eens snel een outfit fototje wil maken van m’n outfit van die dag en die op Instagram post! Op deze manier kan ik jullie toch net iets vaker voorzien van een outfit 🙂 

Samen met Tara probeerden we de ‘Heksen-Mix’ uit… Slush Puppy en Softijs tegelijk in 1 ijsje! Het ziet er leuk uit en was ook op zich wel lekker maar nee volgende keer gewoon of een Slushy of een soft ijsje! 

Ik stond samen met Serena op de trein te wachten op Utrecht Centraal, waar ze hard aan het werk zijn om het station te vernieuwen en tegelijk konden wij van dit mooie uitzicht genieten… #BUTCRACK! :/ 

Sinds een tijdje ben ik verslaaaafd aan Chai Tea Latte met Sojamelk voor nog iets meer zoetigheid die ik graag bij de Starbucks op Utrecht Centraal haal. Oef, het is zo ontzettend lekker maar wel een dure verslaving! Benieuwd hoe je zelf thuis een (goedkopere) Chai Tea Latte kan maken? Bekijk dan eens deze blogpost die ik eerder schreef! 

In plaats van onze vaste stek Utrecht, kozen de girls en ik een keer voor onze prachtige hoofdstad Amsterdam! Hier was het nogal warm in de Escape maar hebben we wel een leuke nacht gehad! 

Shabby is echt ons lievelingetje thuis en dat weet hij! Hij zit graag bij ons aan tafel als wij gaan eten. Gewoon zodat ie er ook bij hoort! De tafel was deze keer gedekt voor een 5e persoon, normaal ligt er geen bord en bestek voor ‘em klaar hoor ;P 

Klein detailshotje van een outfit of the evening! Hier ging ik even wat drinken met een vriend van mij en droeg ik een faux leather skinny + de biker booties van Nelly! 

Ik maakte een screenshot uit de video die ik had gefilmd tijdens het optreden van Steve Aoki. Echt een geweldige actie foto vol met champagne! Wil je de hele video nog eens terug zien, check die dan hier in deze blogpost! 

Jeej! Ik heb een iPad! Echt een heerlijk ding, ik kan er geweldig blogs op bekijken, makkelijker reageren op jullie comments en gewoon lekker video’s en zelfs tv op kijken via de KPN-app! Hebben jullie nog tips voor apps die ik zeker moet downloaden? Let me know!

Volkoren biscuitjes met (pure) chocolade zijn de laatste tijd echt favoriet bij mij. De vorige keer at ik al snel bijna een hele rol op en toen ik deze keer weer aan de koekjes zat, bekeek ik de rol eens beter. Digestive Biscuits? Come’on… die naam hadden ze beter kunnen veranderen want dit maakt ze een stuk minder aantrekkelijk vind ik! 

Ik zag dit shirt bij de New Look met een UNICORN! Aah, Tara en ik vinden (bijna) alles gaaf waar een ‘eenhoorn’ op staat afgebeeld dus hier moest ik even een foto van maken en deze naar d’r doorsturen! Shirt heb ik overigens niet gekocht omdat ik momenteel op een shopverbod zit! :/ 

Frozz is sinds kort ook in Utrecht gevestigd! Yes, joehoee. I love FROZZ! Frozz heeft heerlijk yoghurt ijs met geweldige toppings. Check mijn eerdere bezoek aan Frozz in Amsterdam hier! Frozz in Utrecht is gevestigd in Hoog Catharijne tegenover de Bakker Bart. 

Tijdens een luie zondag droeg ik dit thuis. Een lekker vest (American Apparel) met een maxi-jurk van de H&M die ik vorig jaar zomer in de sale kocht. Ik zag ze laatst ook weer in de winkel hangen, dus misschien dat ik er eentje meeneem als m’n shopverbod voorbij is omdat ze lekker makkelijk en comfy zijn! 

Voor de Pasen deelde ik een paar van deze kuikentjes uit aan mijn collega’s. Of eigenlijk heb ik ze gewoon op hun beeldschermen geplakt. Na de Pasen vond ik ze te schattig om eraf te halen en leek het me leuk om ze een accessoire te geven! Welke is jou favoriet? En wat zal ik er de volgende keer mee doen? 😉 

Van het weekend heb ik gelogeerd bij Coco en Clarence. Heerlijke wollige beestjes zijn het ook. Ik had hiervoor al een aantal foto’s van Coco gemaakt en Clarence wilde stiekem ook op de foto ❤

Zondag stonden we met z’n drieën op de vlooienmarkt die in Houten gehouden werd. Hartstikke dichtbij voor ons dus leek het ons leuk om ook een kraampje te huren! We hebben hier best wat spulletjes verkocht en het was erg gezellig! 

Ondanks dat ik op een shopverbod zit, kan ik het niet over m’n hart verkrijgen om een goede deal af te slaan. Ik kocht tijdens de vlooienmarkt wat lappen (echt!) leer voor maar 50cent, een high waisted faux leren broek en bovenstaand spijkerjasje voor maar €1,- per stuk! 
Wil je vaker en nog meer foto’s zien? 
Volg mij dan op Twitter en Instagram via de naam @Larizzle89 om niks te missen! 
xoxo Larissa 

Plaats een reactie